tirsdag 7. oktober 2008

Frosken Gunnar

I går kveld.. hum... Da gikk vi igjennom de undergjordiske gangene over til hovedbygget (disse må vi bruke etter klokken 23 da dørene til skolen er stengt) Vel, midt på gulvet så er det da et hull, og nedi det minimale hullet så er det en stakkars frosk! Som har forvillet seg inn i den gangen! Don't know how, don't know why, men den var der ihvertfall. Og Thea da (for forresten er i gang med å redde verden) hun skulle da hjelpe denne frosken ut. Til slutt fikk vi dratt den opp av hullet, også slapp vi den ut i naturen igjen. Hva gjør man ikke for frosker tenker nå jeg.








Så var det dagen i dag da. Skikkelig random egentlig. Stod opp typ DRIT TIDLIG og spiste frokost. Så har det egentlig bare gått i generell info hele dagen egentlig. Men det høres ihvertfall drit kult ut alt vi skal gjøre og slikt. Neste søndag skal vi på hyttetur til Glitterheim i tre dager, og etter det skal backpacker og friluftsliv linjen på brevandring eller noe i den duren. Tror ihvertfall det kan bli veldig gøy, selvom jeg kanskje aldri har gått i skog og mark før. Altså, det har blitt gjort, men det er ikke helt min greie da for å si det sånn. Men med de riktige menneskene og slikt kan det jo bli bra?

Vi fikk jo da høre i går at man legger på seg gj.snittlig 7,5kg dette skoleåret. Ok, tenkte jeg, får prøve å ikke la det skje meg. Men fy! Vi spiser hele tiden her! Så fort vi er ferdig med ett måltid så er det sannelig meg et nytt et. Det er frokost klokken 8, lunsj klokken 11, middag klokken 15 og kveldsmat klokken 19. Dette høres kanskje ikke så mye ut? Men det skal jeg si det er. For når du fyller opp dagen til randen med ting å gjøre mellom hvert målid, ja da går tiden fort, og da var det MAT IGJEN!







Ellers idag har vi spilt volleyball, også har jeg sovet. Jeg er så trøtt jeg at det føles som om jeg har gått i søvne i hele dag :P Men men, kommer vel inn i døgnrytmen etterhvert ;) Døgnet blir jo mildt sagt snudd på hue og ræva i løpet av sommerferien.

Trøtt tryne ut.

Ingen kommentarer: