tirsdag 7. oktober 2008

Internatliv, rom 9, Eidsvoll

Gangen er brun, malingen flasser fra vinduskarmen og det lukter innestengt.
Man kan også godt se at bygningen er rundt 80 år gammel. Jeg fikk da ikke det nye internater som jeg søkte om. Dvs at det blir dusjkø og fellesdo på meg et helt år. Men... man venner seg vel til slikt etterhvert også ;)
Dagen startet med at vi fikk utdelt litt av hvert av papier og slikt, også var det tid for fotografering. For her i gården skal passbilder av alle henges opp på veggen slik at folk blir kjent ;) Vel... Sikkert hyggelig :)
Etter at vi hadde bært opp alt (les: 7 bager, 1 koffert + 3 søppelsekker) på rommet var det samling med litt intro av lærerne og sang og sånn. De virket veldig ålreite hele gjengen :)
Rommet er veldig veldig lite og ja, man kan si det var STRESS å få plass til alt, men... etter hvert gikk nå det også ;) Det har til og med blitt riktig så koselig her :) Det er på en måte leirskole et helt år, og det syns ;)




Jeg har også blitt kjent med min nye samboer, Ane. Jeg kan ikke beskrive hvor glad jeg er for at jeg kom på rom med henne. Hun er ihvertfall fra Kristiansand og jeg liker hun veldig godt =) Skikkelig søt og snill, så det er en feit tommel opp.



Vi fikk forresten også vite at folkehøyskoleelever går opp gjennomsnittlig 7,5kg i løpet av dette året, så jeg har allerede bestemt meg for at det er det bare å glemme! Blir spiseforstyrrelse på meg eller noe ass. :P
Men alt i alt, jeg stortrives! Og det blir veldig gøy når vi blir bedre kjent med folk og sånn =)

Det er også mye rart å GJØRE her på internatet. Jeg og Thea fant ut at vi kunne ta morro bilder med webcam.


Internat Eidsvoll Øst UT.

Ingen kommentarer: