mandag 13. oktober 2008

Slutten av høstferien

Til tross for det jeg har skrevet om at det var så kjedelig hjemme osv, så bedret det seg mot slutten av ferien altså. Fredag var jeg først hos frisøren min, deretter på shopping med mor og søster. Kjøpte meg forresten en utrolig fin jakke :D (syns nå jeg...).






På kvelden var jeg ute å spiste på Egons med jentene, før vi dro på kino og så Fritt vilt 2. Jeg må ærlig si at jeg var utrolig redd under hele filmen, selvom den ikke akkurat var den beste filmen jeg har sett. Den var helt ok, og overgikk eneren mener nå jeg. Etter kino dro jeg og Marianne til Tommern der vi så på How High med gutta. genialt.

Lørdag gjorde jeg egentlig ikke så mye på dagen tror jeg...? Husker ikke helt. Men på kvelden var jeg ihvertfall ute en tur :) Vi vorset først hos meg før vi tok turen til DinOmin i ski. Der var det utrolig koselig, og jeg møtte igjen folk jeg ikke har sett på utrolig lenge! Folk fra videregående og barneskole :)






























Ingen kommentarer: