onsdag 8. oktober 2008

Hyttetur(er)

Hopptjohei, da er jeg tilbake fra en ukes hyttetur. Eller, to hytteturer på en uke blir det vel.


Søndagen kom vi til Glitterheim turisthytte i Jotunheimen der vi ble stuet inn i sovesaler. Egentlig veldig koselig spør du meg :)


Mandagen skulle vi til toppen av Glittertind, som for øyeblikket er norges høyeste topp vel å merke. Opp der skulle jeg jo da absolutt ha med meg snowboardet mitt, og med det følger også snowboardstøvler og ryggsekk. Det kan vel også nevnes at det ikke er stier der? Men haugevis av stener og snø. Tungt kan man jo si. Da vi var sånn 100meter fra toppen så skulle jeg bare slappe av litt på en sten og da skjedde det fantastiske at jeg klarte å sovne. Da jeg våknet igjen var alle andre på vei ned igjen, så jeg måtte bare kjøre etter. Altså kom jeg ikke til toppen(!)

På kvelden da vi kom ned var det bare å slappe av i hytten egentlig.










Tirsdagen gikk vi til topps på et fjell som heter Rygghøi, også typ dritlangt.















Ingen kommentarer: