onsdag 8. oktober 2008

Rairai

Først og fremst må jeg si sorry for at jeg har vært så dårlig til å oppdatere denne bloggen min. Det er bare det at det er noe å gjøre hele tiden, så da ja.. blir det ikke så mye tid enkelt og greit. Men jeg har en god haug av bilder som jeg tenkte jeg kunne dokumentere den uken som har gått med. :)

Onsdag:


Onsdag, tror jeg, så hadde vi Kokkeli Monke kveld :D Er ikke stort mer å si enn at det var hysterisk komisk.

Torsdag:

På torsdagen var vi på tur ut i skogen med klassen. Vi kjørte i ca en halvtime, også tok vi bena fatt og trasket inn i de norske skoger. Planen for dagen var nemlig å rapellere ned en foss (eller, ved siden av en foss, ettersom det var for mye vann i fossen til å rapellere gjennom den) og gå på slakk line.


Men før morroa startet måtte vi hente kvister til å lage bål med. Jeg skulle da selvfølgelig være klassens Lars Monsen og gav meg løs på et stort tre. Etterhvert så ble treet litt sint, så jeg fikk litt motstand, men etter noen småsår i hendene og kvister i håret fikk jeg til slutt den store grenen jeg ville ha.


Når vi var ferdig med å lage bål var det løs på rapellen. Veggen var ikke så veldig lang, så det gikk veldig fort, men det avr jo kjempe gøy så lenge det varte ;) OG jeg fikk samtidig overgått min egen frykt for fossefall med bulder (!)



Men ihvertfall etter rapelleringen så bare hoppet vi rundt egentlig. Lagde middag og lapper på bålet, og gikk på slakk line.
På kvelden da vi hadde kommet hjem og dusjet av oss skog og bållukt, samlet nesten hele skolen seg nede på stranden for å vorse. Kjempe koselig, særlig når det var så mange som ble med :)







Videre dro vi derifra til Lokket (som er en pub her i byen), også trasket vi videre derifra til Styxx som er det "kule" stedet her i byen. Eller rettere sagt, alle andre dro på styxx, jeg tok taxi hjem etter ei litta smell.
Men til tross for det, en artig kveld :)

Fredag:I går så drev vi med Airtrack (tror ihvertfall det er det det heter) sammen med snowboard linjen. Utrolig morro, men også litt mye hopp og sprett og tjo og hei for meg dagen derpå.



Men må jo si det er litt kleint når alle driver å flikkflakker og hopper rundt forlengs og baklengs som det er ingenting, og jeg så vidt klarer å ta salto og lande på rumpa... Men men, gøy var det jo for det ;)
Litt senere på dagen så hadde jeg besøk av Thollefsen, Vegard og Thomas Ø fra militærcampen borti her, de ble også med å så på "Programkvelden" vår her på leiren, der alle internatene skulle lage ett innslag+en sang hver. Jeg blir helt imponert over folk her, det er som om samtlige driter i hva folk mener om de, og ikke bryr seg om de driter seg ut, helt fantastisk!
Etter programkvelden tok vi en tur på Lokket igjen, men man kan jo si det ikke var særlig liv i byen i går akkurat, ettersom det var 3 stk på Styxx TOTALT. Så vi dro hjem sånn relativt tidlig :)
Lørdag:Idag har vi bare gått igjennom litt hva vi skal ha med til fjellturen og sånn imorgen. Etter det tok jeg, Ane, Pia, Arlene og Thea oss en tur til Sverige, nærmere bestemt Sälen. Man kan jo godt skjønne at det er et sesongbasert sted, for alt nesten var stengt. Så vi kjørte da rundt og rundt OVERALT for å prøve å finne et sted å handle og sånn, og tilslutt fant vi det ;) Etter det så har jeg bare loffet egentlig, kjøpt meg fjellstøvler! (Les: Lars Monsen)
Og nå ligger jeg her jeg ligger da, paddeflat i sengen, helt kake.
Padde Ut.

Ingen kommentarer: