onsdag 8. oktober 2008

No one around

Ingen mennesker å prate med 24/7, et tomt hus, mye mindre morro, mindre action, mindre spontanitet, utrolig lite å gjøre og rett og slett kjedelig. Sånn føles det å være tilbake på Kolbotn. Nå når jeg er hjemme i ferien er det helt tomt. Halvparten av gutta har dratt i militæret, og resten av gjengen går på skole eller jobber. Altså på dagtid er det ingen hjemme som kan leke med meg. Og da må man finne på ting å gjøre på egenhånd sånn som i dag så bestemte jeg meg for å lage en collage til å ha på veggen. Jeg har lenge misunnet Ane og alle bildene hun har av venner rundt omkring. Folk som er på besøk hos oss må tro jeg ikke har noen venner ettersom alle bildene vi har på veggene er av Ane sine venner. Men nå er det slutt på det. Nå har jeg også en random samling av vennene mine :)






Jeg har også vært en del sammen med min kjære niese Ulrikke denne ferien. Hun har blitt så stor! Hun har lært seg å krabbe. Eller... krype er vel bedre. Hun bruker den ene armen og sleper seg på magen bortover, så søt <3 I tillegg har hun fått to bittebittesmå tenner nederst i munnen.












-Krissa

Ingen kommentarer: