mandag 9. mars 2009

Legevakt?

Dagen i går, søndag var en lat dag. Jeg klarte å komme meg opp til frokost klokken halv elleve, men datt rett tilbake i sengen igjen etter det, og ble liggende der til kveldsmat klokken syv :p Etter der skulle egentlig Lina, Silje L, Tea og jeg på kino, men ettersom det ikke gikk noen bra filmer valgte vi heller å bake kake og se på film hos meg. Vi loket sykt med kakebakingen, bl.a. klarte Silje å putte 1dl for mye smør i kakedeigen, så det var ikke akkurat lavkalori. Men til tross for dette så var den veldig god :) Vi endte med å se begge Dirty Dancing filmene, og spiste oss gode og fete på kake og godteri.





Denne uken, eller mandag-onsdag så har vi adopsjonsuke. Det vil si at lærerne drar bort, også kommer det studenter fra høyskolen som skal styre skolen disse dagene.

Idag var det innebandy turnering i Rolfshallen. Flinke som vi var, så tapte mitt lag alle kampene sine :p Turneringen endte for min del på legevakten. Ikke på mine egne vegne heldigvis, men lille Synnøve klarte å tryne med pannen inn i hjørnet på tribunen, så hun fikk et saftig harry potter sår. Hun slapp heldigvis å sy da, men det så ikke godt ut, enda hun mente at det ikke gjorde noe vondt.

Fiskebollertilmiddag -ut

Ingen kommentarer: