onsdag 4. mars 2009

Trysilonsdag

Dagen i dag startet med romvask. Det var litt rart og kjedelig å gjøre dette uten Ane, Padda mi <3
Etter romvasken så dro vi til Trysil. Planen var å kite halve dagen, og stå på brett resten av dagen, men da vi kom opp til Trysil så endte det opp med at jeg ditchet kiting og valgt å stå på brett hele dagen i steden for.


(Fra kiting forrige uke)



Nå er jeg altså så ufattelig lei av at føttene mine alltid sovner så fort jeg spenner på meg bindingene på brettet mitt. Læreren min mente jeg trengte å kjøpe nye sko, for de jeg har nå er så myke, og når jeg da strammer bindingen så strammer jeg egentlig bare foten og stopper alt som heter blodtilførsel. Allright ;)
Det resulterte i at jeg ble sittende i peisestuen nesten hele dagen, men det var kos det og, bra selskap og gode greier.



Men nå skal jeg se litt på Friends.

Dårlig blogtilførsel -ut

1 kommentar:

Marthe W. Holst sa...

Du e flink til å skrive kristine! Like å lese det :) Men du, du kunne godt ha spart deg for det bildet med meg på ;P haha. Jeg ser ut som en gutt og samtidig synes jeg det ser ut som om jeg ikke har hals :P hah.
Men keep up the good work :D

Marthe :):)