mandag 2. mars 2009

Vinterferien

Å, jeg må jo nesten skrive litt kort om vinterferien også altså, for DER skjedde det mye rart.

Det startet med en hyttetur på hytten til Jørgen. Ane, Thea og jeg dro spontant fra skolen onsdag kveld, og ankom hytten ganske så sent på kvelden etter en liten feilkjøring innom Sverige. Vi varpå hytten til fredagen og koste oss masse.

Arlene kom til meg på fredagen, og på kvelden var vi først i bursdag til min kjære, søte og rett og slett nydelige niese Ulrikke som ble ett år, før vi dro på avslutningsvors til Fredrik.
Lørdagen var det tid for ball, og vi styrte og stresset, før vi endelig var klar for turen inn til byen.







På søndagen var vi å så film med noen av gutta, før vi ble med Fredrik og Henrik på en skikkelig rundtur i Oslos gater. Sightseeing for Arlene sin del.
Jeg sa adjø til Alini på mandagen og resten av uken drev jeg forsåvidt bare dank. Gikk på en liten smell på fredagen da vi var på fest i Ski. Altså var ikke lørdagen det heeelt store. Men jeg var oppegående nok til å ha både middagsgjester og vors.

På søndagen kom Arlene igjen, hun blir aldri lei av meg :) Vi dro til Marianne med Merete og feiret fastelavns. Visste dere at Fastelavns er til for å feire kvinners fruktbarhet, og fastelavnsrisen er gåsUNGER for å sette dette på spissen.

Mandagen dro Kristian, Arlene og jeg ut på langrennskitur. Dette var en stor utfordring ettersom ingen av oss er den typiske nordmann på ski akkurat. Det endte med at jeg falt og slo bakhodet mitt i en termos som Kristian hadde i sekken. Har fortsatt blåveis bak øret hvis det var noen som lurte på det.







På kvelden var vi på Bloc Party konsert på Sentrum Scene. Det var Arlene, Henrik, Mr.J og meg.











P.s. Kompisen til Arlene hadde bil.

Tirsdag dro vi tilbake til skolen igjen,og da var vinterferien over :(

Litt på ettertid -ut.

Ingen kommentarer: