onsdag 25. mars 2009

Portugal og Spania

ja, da har jeg omsider fatt tumlet meg inn paa en internettcafe. Er for oyeblikket i Spania, Fuengirola vel og merke :)
Forrige uke var vi paa en surfecamp paa landsbygda i Portugal. Det var helt kung, men unntak av stiv kuling noen av dagene da. Vi bodde i bungalower og fartet rundt :)
Etetr surfecampen dro Astrid, Carina og jeg til en halvoy i Spania som heter Isla Cristina. Der var det soete 30 varmegrader og en laaaang strand. Vi var der i tre dager foer vi satte kursen mot Tarifa, som forsaavidt er den mest forblaaste plassen i hele Spania. Vi orket ikke vaere der lenge, og dagen etter dro vi til Marbella, men en pitstop innom Gibraltar. I Marbella moette jeg Sebastian som bor der atm, og sammen ble vi gode og fulle og dro paa byen. En utrolig morsom aften, men det skal innrommes at det ikke var fult saa goy dagen derpaa, altsaa i dag. jeg vaaknet helt i koma klokken elleve og ble dyttet inn i en taxi som tok oss til Fuengirola. Da vi kom frem hit saa sloknet jeg, tett lett. Ellers er det ikke saa mye aa skrive. Vi skal henge rundt her i et par dager, foer turen gaar tid Malaga som er siste topp paa turen vaar :( Drar hjem paa loerdag, og da skal jeg til Kolbotn.

Jeg skal skrive litt mer utfyllende naar jeg ikke sitter paa slikt et offentlig sted. ;)

Adios amigos!

2 kommentarer:

Unknown sa...

savne dæ på skola frøken :)

Charlotte sa...

Jippii!! nå kommer du snart hjem :D:D