lørdag 7. mars 2009

Mine beste venner

BESTEST FRIEND !

When I cry you help me out
When I'm happy you hear me shout
When I grin you know I'm really mad
because you are my best friend
You can tell when I'm sad

You're there in thick and thin
You're my best friend
You hear me out when I want to talk
You help me out when I get mad

You are the bestest friend I've ever had

So hear me out when I say
You're the light in my day
You are the moon in my night

You shine very bright
You are the bestest friend I have
and I miss you

Det var ikke før jeg flyttet til Elverum at jeg virkelig forstod hvor mye mine beste venninner betød for meg. Det var de som ringte meg hver dag i begynnelsen av året bare for å forsikre seg om at jeg hadde det bra. Det er de som stadig sender meg små søte meldinger hvor det står at de er glad i meg, og at de håper jeg kommer hjem snart. Det er de som holder meg oppe og støtter meg igjennom vanskelige tider. Det er de som holder kontakten når vi er langt unna hverandre, og de som møter meg med åpne armer når jeg kommer hjem. Det er mine to beste venninner.


Merete og jeg har kjent hverandre siden vi gikk i barnehagen sammen Da vi var små hang vi rundt hverandre som erteris, og det var faktisk mange som ikke klarte å skille mellom oss, ettersom vi alltis gikk i samme klær, og gikk sammen døgnet rundt. Jeg og Merete mistet mitt kontakten rett etter ungdomsskolen. Vi begynte på forskjellige videregående, og hadde ikke de samme vennene. Men i 2. klasse fikk vi igjen kontakten, noe jeg setter veldig pris på.

Merete hang en del med Marianne, som jeg kjente fra før, siden vi spilte håndball mot hverandre for mange år siden. Kontakten har vært litt til og fra i en del år, men vi har alltid hatt en god kjemi. Da planleggingen av russetiden begynte hadde jeg ikke noen buss å være på, ettersom jeg gikk på skole veldig langt unna. Marianne fikk overtalt jentene sine til at jeg skulle få være med på russebussen deres, til min store begeisting. På den bussen var også Merete, og en del andre jenter som jeg har kjent i flere år. Det var her at vi tre begynte å være en del sammen, og har forsåvidt hengt rundt hverandre siden da.

Altså har vi ikke vært ordentlig bestevenner i så mange år, men vi har kjent hverandre lenge, og jeg føler vi på en måte har vokst til hverandre. Nå vet jeg ikke helt hva jeg skulle gjort uten de.

Er så glad i dere <3

Love -ut

Ingen kommentarer: