torsdag 12. mars 2009

Syk da gitt

Da har også jeg klart å bli smittet av omganssyken. Jeg ventet jo forsåvidt på det, ettersom det er så mange som har hatt det nå, hadde bare håpet at jeg ikke ble smittet. Men, men... Nå er jeg da inne i den 3. dagen med spy og helvette, og begynner å bli rimelig lei av hele greia. Sulten er jeg også. På kveldene går det bedre, da klarer jeg å få i meg noe mat og slikt, men på morgenen er det ingenting som sitter i magen min. Trodde egentlig omganssyken var en forbigående sykdom, som gikk over så og si like fort som den kom, men så flaks har vel ikke jeg.

Men det får være nok syting. De siste dagene har gått med til latskap i sengen og en hele haug med Friends episoder.

I går var jeg en tur på Kremmertorget med Kristina, Skulle kjøpe inn en del ting til turen, som bl.a. bikini. Jeg fant enkelt og greit ut at jeg ikke skulle gå i bikini, også kjøpte jeg ikke det. Endte i steden opp med litt sminke, og noen veldig fine øredobber.

På kvelden satt jeg i leiligheten til Charlotte og de sammen med Lilleberre og Jonette, og da fant jeg ut at det var litt gøy og perle, så nå har barnet i meg tatt over og jeg har blitt litt hektet på perling. :p Men, altså det er jo bedre å ha noe å fordrive tiden med, i steden for å drive dank hele dagen.



Da jeg gikk til frokosten i dag var det post til meg i hyllen min. Det var min kjære søster som hadde laget et helt nydelig kort til meg :) Jeg fikk faktisk tårer i øynene lettrørt som jeg er :) Har jeg verdens beste søster eller hva?




(Gammelt bilde)

Spysyk -ut

Ingen kommentarer: