tirsdag 3. mars 2009

Pang! du er død...

I dag har jeg egentlig bare sovet... Har fått en dårlig vane å sove midt på dagen, og det resulterer i at jeg ikke sover på natten, og da må jeg sove på dagen dagen etter for å hente meg inn.. En ond sirkel med andre ord.

Har planlagt litt mer om portugal og spania nå. Drar først 4 dager på surfecamp, for så å dra videre til Isla Cristina, Tarifa, Fuengirola og Malaga. Det blir late dager på stranden, og jeg gleder meg :D



(Isla Cristina)

Ellers idag har vi startet på en ny lek, Pang, du er død! Det er en lek som involverer hele skolen, der alle får hver sin person de skal drepe. Personen kan kun drepes når ingen andre ser det. Når man har drept en person, skal man drepe den personen som den man drepte skulle drepe, og sånn holder det på helt til det kun er to igjen, og når den ene av de dør, så er det bare en selv igjen å drepe.




Det er faktisk utrolig gøy, for man blir helt paranoid og ingen tørr å gå alene med noen.

Også skulle jeg gjerne ønske at noen kom opp å besøkte meg en dag altså... Vil ha besøk, eller post, SEND BREV :D Det hadde vært kos :) Hver gang det dukker noe opp i postkassen min blir jeg alltid kjempeglad, men den eneste som sender brev til meg er min kjære mor, så alle dere der hjemme som leser dette og føler de er god venn med meg, burde ta seg i nakkeskinnet og sende meg brev :)



I kveld starter Silent Library på TV norge for de som ikke har fått det med seg :D Silen Library er seriøst noe av det vittigste jeg ser på. Er flittig tilhenger på youtube for å stå frem som nerd her nå.



Fungerer ikke videotingen så er linken: http://www.youtube.com/watch?v=LdgdBOTUSqg

Bør ses.

Ha en fortreffelig aften, pang -ut

Ingen kommentarer: