fredag 6. mars 2009

Skutt :(

ÅÅH, nå ble jeg akkurat skutt. Brutalt drept i gangen. Og jeg rakk bare å skyte en person før min tragiske død.

Det var denne leken som pågår da, jeg tenkte liksom at jeg skulle drepe masse folk, men tenkte egentlig ikke at jeg kunne bli drept selv. Vel, vel, da var det motbevist. Sleipe og slu Velaug drepte meg i bakhold. Feigt spør du meg. Og nå er jeg ute av leken, og får ikke lenger drepe noen. Men men, sånn er livet, man må vel dø en eller annen gang? :p
Hele skolen har omgangssyken da. Er vel sånn 10-15 stk som har hatt det nå i løpet av 3 dager. Jeg er heldigvis ikke smittet, men ettersom Charlotte sov her i natt, så kan jeg jo lett bli det. Men altså, jeg blir egentlig aldri syk :S Kanskje karma henter meg inn for at jeg skjøt Frida...

Ellers er livet rimelig kjipt her oppe om dagen. Har nok en del med innstillingen min å gjøre også, men jeg gleder meg ufattelig til skolen er ferdig. Har nå sett alle episodene av FRIENDS, og da er det tid for å finne et annet tidsfordriv.


Men nå er det jo snart tid for tur, og jaho, det blir S-M-U-D-!-!



Surfing -ut

Ingen kommentarer: